Pages

Monday, August 16, 2010

Campur2... Mengarut pun ada..

Salam...
Dah lama btol aku x updet blog ni..
Nak updet camner.. buka pn x..

So.. ari ni adalh ari tuk aku sapu2 segala habuk2 yg ada kt cni...

Nak citer pasal apa dulu yerk..
123 mula...

1. Baru2 ni, on 10 Ogos (Selasa), maka genaplah usia aku yg ke 30 thn. (dah tua pn aku).. x gi celebrate pn kt mana2 just duk umah sambil menanti pengumuman tarikh start pose sambil2 makan sate.. huhuhu..

2. Setelah diperkenankan oleh DYMM Raja2 bla bla bla... so tarikh pose ialah 11 Ogos 2010... Untuk bersahur seawal pukul 4.30 pg aku bgn.. (awal ke?) masak nasi goreng je.. semua bahan dh siap, tinggal nk goreng je.. kul 5.00 pg dh leh makan..
Utk berbuka plak, balik je keje.. aku masak laksa terengganu (kuah putih) n pengat durian + pulut. siap x sampai 2 jam.. bukan apa aku masak cepat2, nanti leh la brehat lama2 skit... dari sahur td aku x tido2.. dh la masa sahur budak kecik 2 org tu bangun gak..

3. Ari kedua pose, sahur ngan balance laksa masa berbuka tu.. hehehe.. n tuk berbuka plak... mmm.. lupa la plak.. low memory la.. nk kena upgrade ni..

4. Ari ketiga, rasa cam nk makan ayam pusing.. abg gi beli ayam kt tempurung.. masak lauk ikan singgang je ari ni...

5. Ari keempat, buka ngan lauk ayam golek wat sendiri n sup sayur n ikan goreng..

6. Ari kelima, masak tomyam campur n telur dadar + murtabak bazar ramadhan..

7. Ari keenam, ermmm...

aku masih berfikir nak masak apa ari ni... any idea? buntu dh den...

help me..


Lastly,


Selamat berpuasa buat semua teman2...

No comments: