Pages

Monday, February 25, 2013

Apa Yang Best Dengan Samsung Galaxy Note II



Dibina untuk Produktiviti
     
                                                                    Galaxy Note II


Direka untuk ditandingi "multitasking", Galaxy Note II menggabungkan kemudahan pen dan kertas serta teknologi telefon pintar canggih. Dengan Pen S anda dengan cepat boleh mengambil nota dalam tulisan tangan anda sendiri, mengemudi dengan ketepatan tetikus, dan mengedit dokumen dalam sekelip mata. Plus, S Pen, Air View dan Note Popup meningkatkan kuasa "multitasking" anda ke tahap yang baru keseluruhannya.


S Pen - Dioptimalisasi ciri Pen S ingat teks, bentuk dan juga persamaan-jadi apa sahaja yang anda mula menulis diiktiraf dan disiapkan secepat anda memulakan.

Popup Berguna,Video Popup dan Nota Popup - mentakrifkan semula multitasking pada telefon pintar. Menonton video atau mengambil nota, walaupun semasa bekerja dalam aplikasi lain. 

Air View- Dapatkan pandangan perpustakaan keseluruhan hanya dengan berterbangan di atas paparan. 


                  


Kuasa dan Prestasi

Ciri-ciri canggih quad-core pemproses, Galaxy Note II mempunyai masa beban cepat kilat dan kuasa untuk mengambil walaupun tugas paling sukar seperti video dan grafik yang kompleks. Dan dengan peralihan sutera Android 4.1, Jelly Bean pada 5.5 "HD Super AMOLED paparan, segala-galanya yang anda tidak hanya berlaku dalam sekelip mata, ia kelihatan menakjubkan.


Lebih KuasaGalaxy Note II datang penuh dengan mah tanggal 3100 bateri yang bermakna hari penuh multitasking, bercakap dan melayari web atas tuduhan tunggal. 

Lebih Memori - Teruskan, jimatkan segala-galanya. Dengan 16 GB memori dalaman serta slot kad SD untuk berkembang kepada 64 GB, anda tidak perlu untuk memadam sesuatu perkara. 

Interaksi Intuitif

Mula menoreh, berlegar dan bercakap hampir serta-merta. Ciri-ciri ketepatan seperti pena Pen S, tugas mudah untuk melengkapkan dan intuitif untuk belajar. Berlegar Pen S untuk menggunakan Air View, yang memperluaskan perpustakaan fail keseluruhan untuk tontonan cepat. Membuat panggilan dan mengemudi antara muka dengan isyarat semula jadi. Atau hanya bercakap arahan kepada telefon menggunakan S Voice.


S Voice - dengan hanya kuasa suara anda. Dapatkan arah, mencari web, menyemak kalendar anda, pilih lagu dari senarai main anda dan banyak lagi. 

Issyara Pintar - boleh menjalankan tugas berdasarkan pergerakan mudah, seperti memulakan panggilan dengan menaikkan telefon ke telinga anda.

Stay Pintar - menjimatkan hayat bateri dengan Stay Pintar, yang mengesan sama ada anda sedang memandang telefon anda, maka dimalapkan atau meningkatkan kecerahan skrin.  

Menangkap dan Kongsi Pengalaman

Perkongsian hidup anda melalui telefon pintar anda kini lebih mudah berbanding sebelum ini. Tangkap gambar. Atau coretan. Kemudian hantar. Semudah itu. Pantas berkongsi 8 megapiksel gambar menggunakan Share Shot dan Group Play kepada individu dan kumpulan kawan-kawan. Atau cuba S Note untuk berkongsi semua ciptaan anda -lukisan, lakaran, memo dan banyak lagi.
 


Galeri 3D dengan Photo Note - membuatkan gambar dapat dilihat dengan lebih menyeronokkan, manakala Photo Note membolehkan anda membalikkangambar /  imej dan membuat nota di belakang.

 
Gambar Terbaik dan Face Terbaik - membuang gambar buruk selama-lamanya dengan Gambar Terbaik dan Face Terbaik. Pilih gambar yang terbaik dalam siri dan pilih imej kegemaran anda atau ungkapan.

 
Pemindahan oleh Beam Touch S - pemindahan gambar, video, dokumen kepada telefon Beam S lain, hanya dengan meletakkan mereka kembali ke belakang bebas daripada rangkaian sel dan Wi-Fi. .

 
Kamera 8 megapiksel - Kongsi Shot Penggunaan Galaxy Note II dan cepat berkongsi dengan telefon sehingga 200 kaki jauhnya.
 
Allshare Group Play -  kongsi premium video, permainan, filem dan TV  tanpa wayar dengan Samsung Smart TV, komputer riba, tablet dan banyak lagi.


Menguruskan Kandungan Anda
Dapatkan lebih banyak artis dan ruang fail, di mana-mana dan bila-bila masa anda mahu. Dengan Muzik Hub dan Media Hub semua hiburan kegemaran anda adalah di hujung jari anda, tidak kira di mana anda berada. Atau mencari aplikasi yang dibina hanya untuk anda dengan S Cadangkan.
 
Muzik Hab akses berjuta-juta lagu, mewujudkan stesen radio peribadi dan mendapatkan cadangan khas berdasarkan pilihan anda semua di satu tempat.

 
Apps Hanya untuk Anda - Berdasarkan pilihan anda, S Suggest mencadangkan aplikasi hebat dari Google Play, Samsung Apps dan aplikasi kedai pembawa anda.


Aksesori Pintar
Jadikan ia milik anda dalam setiap cara. Anda boleh menyesuaikan Galaxy Note II dengan pelbagai "cover" yang direka untuk fesyen, perlindungan, dan privasi. Atau cuba Wireless Cast Hab AllShare untuk memaparkan kandungan di TV, atau menyambung ke monitor, cakera keras luaran, keyboard dengan Universal Smart Dock.


 
.











*Review ini diterjemahkan daripada www.samsung.com dengan menggunakan Google Translate. 
RCP: RM 2299.00
 

No comments: