Pages

Wednesday, January 29, 2014

Alhamdulillah...

Waduh,

Dah agak lama ambe x "mengupdetkan" belog ni..

Nanti kalu ada masa dan kerajinan, ambe akan updet citer taun lepas punya... hehehe..
biarlah dah lama pun.. x busuk pun kan..

Antaranya : -
* jalan-jalan cuti2 Malaysia
* banjir  disember 2013.

Alhamdulillah,
masuk 4 hb baru ni genaplah 3 taun ambe bertugas sebagai PPM. Kejap je masa berlalu. Rasa cam baru je gi lapor diri kat Putrajaya...
Cuma sekarang ni xde rezeki lagi nak bertukar ke Bandar Texas. :(

Tahun 2014 ni kakak dah 8 tahun so dah masuk Darjah 2. Adik plak dah 6 tahun n baru tahun ni ambe hantar ke prasekolah kat sekolah kakaknya.

Syukur Alhamdulillah..
Dalam beberapa bulan lagi kitaorang akan dapat orang baru..
:)
Harap semuanya selamat belaka..
Amin...

3 comments:

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

oooo
dpt org baru ye
tahniah sittt!!!

idamaz said...

alhamdulillah..bl due ct?

ctjay said...

aku due 8/7 ni..
doakan semua selamat deh..