Pages

Thursday, April 23, 2009

Apa2ntah...

Dalam seminggu ni aku memang bz giler. Baru start keje kat tempat baru so, banyak lah juga keje kena buat. Pening gak kpala ni hari2 dok hadap depan 42 pc kat lab. Lagi pening bila nak kena blajar mana yg aku x tau, nak2 pasal networking. menda tu yang aku lemoh sekali. kat sini bukannya ada sapa yg bleh aku tanya pun. blajar sendiri la nampaknya xpun google je. sangkaan orang, kalu belajar pasal it, mesti tau semua pasal it. adake cam tu? masa blajar dulu, mana ada dia ajar benda2 tu sume ngan specifik, skit2 adalah. apa yang penting, kemahuan kita sendiri. kalu kita nak blajar, kita akan usahakan. amendalah yg aku merepek ni.... hentam sajalah labu.

Nanti aku nak kena ajor budak2 ngan microsoft office plak. isk.. aku mane reti ajor org. diri sendiri pun x terajor. tapi tak tau lagilah bila. mintak2lah lambat agi.. hehehe.. sementara tu blehlah aku duk refresh balik benda tu sume.

Ari ni ari khamis, leh balik awal skit. rehat tengahari pun aku x balik, malas la bukan apa, sbb nanti pun nak balik umah gak kul 3 lebih. kalu balik, nanti kul 2 kena masuk balik, dalam sejam lebih balik umah plak. baik x payah balik. buang masa n minyak je, walaupun dekat je umah ngan tempat keje sebenarnya..

Nanti kalu aku free byk, aku nk post story pasal gi zoo mini ari tu..





No comments: