Pages

Sunday, May 31, 2009

Cuti Sekolah

Minggu ni dah bermulanya school holiday. Makanya aku pun adalah masa skit nak masukkan n3 dlm blog aku ni yang dah brape lama x diupdatekan.

Aku keje sebagai EIO kat sek ni, SK Seri Kmn. Jawatan ni jawatan baru so nak citer lebih2 pun aku x reti. Tugas aku menyelenggarakan e-book. Kalu nak tau e-book tu adalah sejenis mini laptop yang telah dimasukkan dengan semua perisian/software buku teks. Maknanya murid2 dah x payah bawa buku teks yang berat n tebal tu lagi ke sekolah. Bawa e-book je ke sek.

Minggu lepas baru je dilancarkan oleh MB ganu. skrang ni duk tunggu lah bilanya nak diserahkan ke sek2.
Sebelum tibanya e-book kat sek ni, keja aku skrang ni jadi PTR sebab PTR yang ada tengah cuti bersalin. PTR pun PTR lah.


Nilah rupanya e-book tu. Sebut btol2 jgn jadi ibok sudah.



No comments: