Pages

Sunday, August 2, 2009

Syukur...........

Hari Jumaat 31 Julai baru2 ni aku ikut rombongan cik kiah gi KL.... shopping mopping kat sana.
Sekarang nikan tengah mega sale.

Kat sekolah ni cikgu-cikgi buat rombongan shopping sempena dapat gaji baru2 ni. so aku pun tak ketinggalan la join diorang bershopping untuk persiapan raya. Aku gi sorang je.. abg n anak2 x ikut. kitaorang (rombongan cik kiah) gi sogo n sekitarnya je cam jln tar, n jln masjid india. gi pun balik ari je.

Hari Sabtu 1 Ogos... berlaku plak perhimpunan haram kat area aku n da rombongan gi shopping tu. Syukur Alhamdullilah... mujur aku gi sehari lebih awal.. kalu tak.... tak shopping la jawabnya. mungkin kitaorang akan terperangkap sama dalam kesesakan org ramai n kenderaan. dan ntah apa lagi yang akan berlaku aku pun tak tau. Sesungguhnya hanya Allah yang Maha Mengetahui.

No comments: