Pages

Tuesday, October 19, 2010

Sensitif...

Kenapa ek...

bila dah bertambah usia kearah ketuaXX,
aku jadik makin sensitif la plak..
kalu tengok crite sedih skit, aku pun turut sedih gak..
sob..sob..sob..
siap ngalir air mata lagi..
kalu tengok 'Bersamamu', lglah sedih..

dulu, masa zaman mud02..
aku brutal bkn main lg..
hahaha..

yelah, zaman dh berubah..
skali air bah skali pantai brubah..
mcm manusia gak..

bukan tengok crite sedih jek..
kalu ada org terkasar bahasa ke
silap gurau kasar2 ke
mesti aku akn terasa ati..

dulu,
masa jd TA..
katalah gajah rimau pun aku x heran..
semua bahasa kasar, ayat maki hamun..
semua dh kena..
tapi x rase apapun..

agaknyelah..
bila dh meningkat usia ni, macam tu la belaka..

aku x rase aku sorang yg rase gini..
tapi tak tau la kan...
takpelah... redha je la..
semuanya daripada ALLAH S.W.T

daripada Dia kita datang,
kepada Dia kita kembali..



No comments: